Onlangs hebben we het klanttevredenheidsonderzoek afgerond met een mooi rapportcijfer van 8,5 voor de samenwerking met onze klanten. Nog geen perfecte 10 maar zeker iets waar we tevreden mee mogen zijn in deze hectische logistieke tijden.
Klanten waarderen onze prettige manier van samenwerken, goede communicatie via direct contact met onze medewerkers en de snelle doorlooptijd van laden en lossen het hoogst. Onze Customer Service afdeling behaalde met een 8,7 de hoogste score. Dat gaan we natuurlijk een jaar lang te horen krijgen.
Verbeterpunten zijn er natuurlijk ook. Nog beter inzicht krijgen in de levertijden en afwikkeling van schades zijn de onderwerpen waar we het komende jaar extra aandacht aan gaan geven. Alles met het doel om een nog betere tevredenheid voor onze klanten te realiseren.
Wij bedanken de deelnemers aan dit onderzoek. Het geeft ons een beter inzicht in welke onderwerpen goed verlopen en waar de winstpunten voor verbetering zitten. Op naar een verdere prettige samenwerking!